•  Gratis frakt over 1999 NOK
  •  365 dagers åpent kjøp
  •  Inkludert mva og toll

Retur & reklamasjon

 

Retur

Hos Lampan jobber vi for å minimere vår miljøpåvirkning og bidra til en mer bærekraftig fremtid. Derfor blir det ikke automatisk vedlagt en returetikett i våre forsendelser – den sendes i stedet via e-post på forespørsel.

Vi tilbyr 365 dagers åpent kjøp, og ved retur fra Norge påløper et gebyr på 149 NOK, som automatisk trekkes fra refusjonsbeløpet.

For å starte en retur, vennligst kontakt kundeservice via kontaktformularen nederst til høyre på vår nettside. Oppgi ditt ordrenummer, hvilke produkter du ønsker å returnere og antall per produkt.

  1. Forbered pakken
    • Pakk produktene i deres originalemballasje, og plasser dem deretter i en hel og stabil ytre emballasje. Jo tyngre eller større pakken er, desto mer beskyttende emballasje kreves.
    • Returskjemaet (som plasseres utenpå pakken i plastlommen du fikk med leveransen) vil bli sendt til deg via e-post sammen med returfraktetiketten.
    • Fest returetiketten tydelig på utsiden av pakken. Den skal ikke dekke flere sider, og eventuell gammel etikett må enten dekkes til eller fjernes helt.

       
  2. Lever pakken
    • Lever returen til nærmeste Posten-butikk eller postkontor.
    • Vær oppmerksom på at returer ikke kan sendes via postkasse eller pakkeboks.
       
  3. Få kvittering og spor returen din
    • Når pakken er levert, vil du automatisk motta en e-post med kvittering og sporingsinformasjon, sendt til e-postadressen som ble oppgitt ved bestillingen.
    • Vær oppmerksom på at leveringstiden fra Norge til vårt lager i Sverige kan ta lang tid. Det kan derfor ta opptil 15 arbeidsdager før vi har mottatt din retur.

Refusjonen starter så snart returen er mottatt og godkjent av vårt lagerpersonell. Samtidig sendes en bekreftelse til din e-postadresse. Deretter tar det normalt 5–7 bankdager før pengene vises på kontoen din. Refusjonen skjer alltid til samme betalingskort eller betalingsmetode som ble brukt ved kjøp.

 

Reklamasjon

Om varen du har kjøpt ikke fungerer, har blitt skadet under transport eller har blitt defekt i produksjonen, kan du gjøre en reklamasjon i henhold til nedenfor.

Kontakt oss via kontaktformularet og kompletter med følgende:

  • Bifog 2–4 bilder på skade/defekt og eventuelt skadet emballasje, gjerne tatt fra forskjellige vinkler
  • Beskriv feilen så detaljert som mulig
  • Når ble feilen oppdaget?
  • Ordrenummer
  • Hvilken løsning ønsker du på reklamasjonen?

Observer at din reklamasjonsanmodning kan bli avslått hvis produktet ikke oppfyller kravene for reklamasjon eller hvis anmodningen ikke gjøres innen rimelig tid. Les mer i våre kjøps- og leveringsvilkår.

 

Produktet er lagt til i handlekurven din